søndag den 3. marts 2013

Søndagstanker

Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke har brugt meget tid på bloggen den seneste uge. Til gengæld har jeg brugt rigtig mange timer på en masse andre ting, som også har været rigtig gode. Der er mange forandringer undervejs på privatfronten, da min mand og jeg har besluttet os for at flytte hjem til Danmark igen, og når man så også har besøg af skønne gæster fra hjemlandet, ja så har fokus været alle mulige andre steder.

Nå, men jeg har bestemt, at jeg vil lave et særligt indlæg hver søndag med en lille billedserie fra ugens løb, for det er vigtigt at huske på de dejlige ting, der sker midt i hverdag og travlhed og vasketøj og tømmen opvaskemaskine. Vi begynder i dag. Man skal nemlig altid begynde i dag frem for i morgen, og især hvis man har tænkt sig at lave et søndagsrelateret indlæg. Godt så. Fem billeder med højdepunkter fra min uge. Sæt igang.

Mine CrossFit-hænder har aldrig været så smadrede som i denne her uge. Til gengæld har jeg sparket mega meget røv. Har fået mit navn på 2. og 3. plads på top 3-tavlen, og så fik jeg et 115 lbs C&J med full squat lørdag, God måde at slutte CrossFit-ugen af på. Specielt fordi jeg ikke kunne klare 110 lbs sidste lørdag og græd som en lille forvirret pige i ren og skær frustration. CrossFit er ikke altid nemt. Men det er uendelig fedt, når det lykkes!

Juhuu! Efter flere ugers forsømmelse er jeg endelig kommet i gang med forfatterdrømmen igen! Jeg elsker at skrive, men det er nu nemmest, når man ikke lægger det på hylden i alt for lang tid ad gangen. Håber jeg kan nå at blive nogenlunde færdig, inden turen går til Danmark igen.

Onsdag morgen efter træning kom jeg hjem til en sød lille hilsen fra manden min. Det er svært at blive andet end i voldsomt godt humør, ikke? 

Fantastisk start på søndag morgen. Manden og gæsterne slumrede, mens jeg løb en tur ned til og hen langs stranden i det skønneste kølige forårsvejr. Jeg får ikke løbet ofte nok, og derfor var det blot endnu dejligere, at den 8,4 km lange tur gik overraskende nemt. At temperaturen kun sagde 10 grader hjalp en del del på formen.

Jeg prøver på at foretage sundere valg, når vi er ude at spise. Og det er simpelthen så svært, fordi  jeg som oftest bliver fristet og udvikler regnormsrygrad, når jeg sidder med menukortet i hænderne. Vi går ud og spiser et par gange i ugen, og endnu oftere nu hvor vi har danske gæster på besøg, så det dur bare ikke i længden altid at give efter. Søndag morgen holdt jeg fast i mit valg hjemmefra og bestilte frugtsalat i stedet for pandekager med sirup... Og jeg valgte endda te frem for kaffe. Stort rygklap til Stine.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar